Taste Halkidiki, Μάιος 2021, Chef Stories

H εταιρεία Chef stories ανέλαβε μετά από ανοιχτό διαγωνισμό, που προκήρυξε το Επιμελητήριο Χαλκιδικής, πρόγραμμα δράσεων, στο πλαίσιο του προγράμματος  «Αγροτική Ανάπτυξη της Ελλάδας 2014-2020 CLLD LEADER», που στόχο έχουν να αναδειχθεί η γαστρονομία της Χαλκιδικής.

Με πολύ κέφι, αλλά και αίσθημα ευθύνης, το Chef stories διέκρινε μια μεγάλη ευκαιρία στη δράση αυτή, για ουσιαστικές ενέργειες και δημιουργία ενός στρατηγικού πλάνου,  που θα αποτελέσει αφετηρία για περαιτέρω εξέλιξη και ανάπτυξη και θα αφήσει πίσω σημαντικό έργο.

Η στρατηγική στηρίχθηκε στο γεγονός ότι ο τρόπος που ταξιδεύουν οι άνθρωποι έχει αλλάξει, υπάρχει σημαντική στροφή σε εναλλακτικές μορφές τουρισμού και αυτό που αναζητούν οι επισκέπτες πλέον είναι ποιότητα και εμπειρίες.  Η Χαλκιδική από μόνη της αποτελεί ένα ισχυρό τουριστικό προϊόν, το οποίο ωστόσο έχει ιδιαίτερη δυναμική για βελτιώσεις και περαιτέρω ανάπτυξη και εξέλιξη.

Το πρόγραμμα βαφτίστηκε Taste Halkidiki, προκειμένου να έχει υψηλή διείσδυση στον εγχώριο  και τον εξωτερικό τουρισμό, αλλά και να αποτελέσει μέρος της γενικότερης στρατηγικής του Οργανισμού Τουρισμού Χαλκιδικής και του visit-halkidiki.

Ο στόχος ήταν να δημιουργήσουμε μια μοντέρνα, ισχυρή και αναγνωρίσιμη εταιρική ταυτότητα, που θα εκφράζει και θα περιγράφει κάθε πτυχή του τόπου:

  • την ιστορία και την παράδοση
  • το περιβάλλον (γη – ήλιος – θάλασσα)
  • τη γαστρονομία
  • την ιδιαιτερότητα του αναγνωρίσιμου σχήματος της Χαλκιδικής με τα 3 πόδια

Το λογότυπο που προτάθηκε και έγινε αποδεκτό κατάφερε με μοντέρνο και εύγλωττο τρόπο να περικλύσει όλα τα παραπάνω στοιχεία.

Η εταιρική ταυτότητα του Taste Halkidiki περιλαμβάνει έντυπα, site και μια σειρά από εφαρμογές που στόχο έχουν να μεγιστοποιήσουν το αποτέλεσμα και να διατηρήσουν την ομοιογένεια και την επιδραστικότητα της ενιαίας εικόνας.

https://tastehalkidiki.gr/